// Forever Young
The Owner



hello . i'm Nabila Huda . i am seventeen . SMK Bukit Pasir student . born on 25 Januari . contact me at facebook okay ? just click Nabila Huda . and click here to know me more . #tqvm

  • Story
  • About
  • Sites
  • Message
    Leave Footprints Here.

    Status;Thank you Readers :)
    Mood; Oh Yeah Yeah.

    Calenders

    Berapa haribulan harini? Lupa lah. Kalau lupa tengok dekat atas okay.
    sekolahh bermula

    hiii guyz , it's been a long time aku nak update blog kan . cakap pon dah macam ape dah ni , nak speaking leww konon . konon jea ni , yeahh . hihi :) yesterday sekolah dah mulakan ? okayy , aku dah form-4 pon sekarang . jyeahh , macam tak percaye pulak . ececehh :p haa , AZAM tahun baru korang ape ? bagi lerr tahu kat aku ni , ngee~ AZAM aku banyak pulak tahun ni , cewahh -'- okayy tahun ni aku nak belajar betul-ii , walaupon aku bukan budak SPM . INSYAALLAH , mesti boleh kan . selame ni aku belajar main-ii , itu sebab PMR tak seberape bagus sangat #abaikan cerite lame . NOW , kalau boleh aku taknak tengok muka budak yang benci kat aku tuu . harapp sesangatt dia pergi dari SMKBP :) hihi , #peace .

    nak tahu takk barang sekolah aku ?? #ehemm :)

    i . Baju sekolah : ofcourse leww baru , tapi sekarang aku pakai yang lame dulu , SEBAB yang baru tu otw tengah buatlah . hihi

    ii. Kasut sekolah : ini yang semangat aku nak pergi sekolah , hihi , kasut baru maa . #badget jea kan . aku tahu kau pon kasut baru jugak .

    iii. Beg sekolah : aku redha , gune beg membe aku tahun lepas punya . warne putih dohh , pantang kotor gentle nampak aa . err~

    iv. Alat tulis : haa , yang ini pulak lebihan PMR haritu berlambak . aku bukan nye gune sangat pon . so , masih boleh berjimat lagi . hee :)

    okayy , dah habis cerite ni , so tataa >3 #muahkiri muahkanan .




    Post By Your Name @ 00:12 | 0 Direction