// Forever Young
The Owner



hello . i'm Nabila Huda . i am seventeen . SMK Bukit Pasir student . born on 25 Januari . contact me at facebook okay ? just click Nabila Huda . and click here to know me more . #tqvm

  • Story
  • About
  • Sites
  • Message
    Leave Footprints Here.

    Status;Thank you Readers :)
    Mood; Oh Yeah Yeah.

    Calenders

    Berapa haribulan harini? Lupa lah. Kalau lupa tengok dekat atas okay.
    sekolah di hari sabtu
    Asallammualaikum , selamat petang . hehe . okayy , harini nak update lah , boleh kannn ? mesti leww boleh .
    harini sabtu , sekolah ganti woyy , adeshh , pagi-pagi lagi tadi aku dah malas nak bagunn . pagi tadi aku text zieta , aku cakap aku malas nak pergi sekolah , then dia suruh aku pergi jugak , if aku tak datang sekolah tadi memang dia takde kawan lahh kan . aku pikir-ii kesian pulak . okayy , aku bagun iron baju , mandi , and siap-ii pergi sekolah . harini aku berdua jea , biasenya ber-empat :( #buat muka sedihh jup , k-tipuu jea .

    tadi jugaklah sekolah buat LARIAN 1-MURID 1-SUKAN 1-MALAYSIA . haihh , panjang pulak nak menyebutnya tuu . hha . aku tak larii pun , just jalan-jalan . hha , first ramai lah jugak budak yang aku saing pastu budak tu pun ntah ke-mane aku pun taktahu . so , aku 2-orang jea dengan zieta . ke-sana ke-sini memang dua orang lahh . hee , sampai sekolah jea , aku rest jup then cikgu suruh ke-dataran . so naik lahh balik . dapat tempat redup jea . memang cool lahh . hihi . makin lame tempat redup aku tu jadi panas jugak , memang hott lew pulak . hha . 

    ohh GOTONG-ROYONG , penatlahh . tadi aku kemas bilik agame . okayy , tengah kemas-ii tu , aku jumpa satu kotak . kotak ap ? haa , alahh kotak barang rampasan budak-budak sekolah leww . kotak tu penuh dengan tisu , minyak wangi , cermin , segale bedak-ii , and berbagaii lah kat situ . huh , penat aku nak menyusun . makin aku sapu , makin banyak pulak sampahnya . haha . next , aku sampul meja pulak . paling penting meja aku kemas aa . haha . aku sebuk sampul meja , cikgu sempat pinjam lappy aku bukak youtube . apepon tak boleh lahh , kehkeh ~ cikgu cakap , kerja yang senang jea dia buat . kerja yang susah-ii semua dia bagi aku yang buat . #memang bijak . haha. balik sekolah tadi aku online then terus tidur . penah sangat dahh niyy . hee :) bagun tidur , mandi , makann and update . okayy lah , nak magrib dah pun . kbaii -.-




    Post By Your Name @ 02:52 | 0 Direction