// Forever Young
The Owner



hello . i'm Nabila Huda . i am seventeen . SMK Bukit Pasir student . born on 25 Januari . contact me at facebook okay ? just click Nabila Huda . and click here to know me more . #tqvm

  • Story
  • About
  • Sites
  • Message
    Leave Footprints Here.

    Status;Thank you Readers :)
    Mood; Oh Yeah Yeah.

    Calenders

    Berapa haribulan harini? Lupa lah. Kalau lupa tengok dekat atas okay.
    Air mata menitis

    hi stalker :) yeahh , i'm not okayy right now . sangat tak okayy :( 
    Semalam , aku dari KL dalam kul 8.30 a.m , pastuhh singgah beberape tempat then samapi Muar dalam kul 2.30 p.m . memang penat *padahal bukan aku yang drive pung* okayy , aku sempat tidur 3jam time dah sampai rumah . bagun jea , aku terus mandi and makan . *terasa nikmat bila perut dah kenyang* 

    Menjelang malam pulak , macam biasa lah kan , prepare barang sekolah . memang terasa malas nak sekolah tauu . tapi , takkan nak ponteng jea kan ? aku sempat onlinee jup , then sambil tuhh aku buat Homework agama . agama banyak kerjanya , sebelum aku pergi KL harituhh , aku dah buat separuh , so semalam aku terpaksa siapkan . sebab aku dah janji dengan Ustaz nak hantar hari isnin . Beberape minit kemudian , mood aku terus hilang seyy . Ada  Someone spoil kan mood aku . YAALLAH , hanya Tuhan jea yang tahu betape sakitnya hati niyy . hati aku mudah sakit bila ada yang ungkitkan benda yang dah lepas . Serius aku cakap , aku sangat-sangat mudah untuk menitiskan air mata :'( 

    bila mood dah takde , aku buat homework pun nak taknak jea , habis tulisan aku jadi buruk  . k-fineee ! aku terus kan juga dengan homework aku tuhh . kalau aku buat Homework , mesti aku dengar lagu , aku nyanyi sorang-sorang , and kadang-kadang aku snap pic ape pun sekali . tapi , kenape malam tuhh tak macam sebelum nya ? k- memang aku pelik . aku nak tidur awal malam tuhh , tapi tak boleh . So ? Aku menangis wey sorang-sorang . hati aku niyy , sangat sensetif . aku biarkan air mata aku niy mengalir dengan sendiri , sampai aku tertidur . 

    Bagun pagi , mata aku jadi bengkak . aku serba salah nak pergi sekolah dengan matanya macam tuh . tapi aku pergi jugak sekolah . time kat sekolah pulak , ramai yang tegur aku lain . kawan aku tanya kenape dengan mata aku ? aku tipu dia orang . aku cakap , aku tak cukup tidur . k-MAAF .  mungkin , ada yang tertanya-tanya sape yg buat aku takde mood sampai nangis kan ? takperlu lah yang lain tahu biarlah rahsia . Thanks kawan , zieta , jijie , and lily  , kau dah ubahkan mood aku jadi HAPPY time kat sekolah tadi . kayy ,  aku hargai sangatt :)




    Post By Your Name @ 06:01 | 0 Direction