// Forever Young
The Owner



hello . i'm Nabila Huda . i am seventeen . SMK Bukit Pasir student . born on 25 Januari . contact me at facebook okay ? just click Nabila Huda . and click here to know me more . #tqvm

  • Story
  • About
  • Sites
  • Message
    Leave Footprints Here.

    Status;Thank you Readers :)
    Mood; Oh Yeah Yeah.

    Calenders

    Berapa haribulan harini? Lupa lah. Kalau lupa tengok dekat atas okay.
    Superb Awesome

    Sing a song with me -.-
    jyeahhhhh 
    one , two , three ..

    Happy birthday to youu .
    Happy birthday to youu .
    Happy birthday to zietaa ,
    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU 

    okayy , clap you hand . hikhokk >

    19.4 birthday awak yang ke-16 tahun kan ? k-dahh besar pung . pagi-pagi pergi sekolah kat bukit aku dah wish kan , kay , aku tahu time aku wish tu kau blurr kan ? i know that . hahaa . Look so nice and matured . hikhikkk .

    3.05 P.m aku pergi rumah dia . aku paksa jugak dia bangun dari tidur . jyeahh , berjaya siaa , dia pung bangun . after dia dah siap bagai , kite orang pung pergi sekolah buat ujian segak dulu . k-rajin kan . ngee ~ time segak masing-masing buat syok sendiri , hahaa . janji buat . aku kerjakan masa time tu . sebab ade sesuatu yang aku nak buat petang tu .

    haa , Maybe dia memang dah tahu rancangan aku , so tak seberape nak suprise lah . k-Watlek :) nak tahu tak ? kay , jum follow aku jup , kite tengok ape yang terjadi niyy .

    jeng , jeng , jeng ...

    amekkau ! habis penuh dengan Spray sabun niyy . hahaa

    kayy , ade macam salji tak ? hihikk . *tangan aku tuu memang nak tampar muka dia*

    buat-buat tengok aku pulak kau .err ! sepak nak ?  hahaaa :P

    with lily . *ngesyok tau main bende alah niy . hahaa

    With jieji . *dah lame tau tk main buai niy . hehee k-Peace .

    kayy , tengok takk ? haaa , tu jeaa aa aku buat kat dia . balas dendam petang tak habis lagi wey . lai lai , jum kite keluar ngedate malam pulak kay .

    whoaa , cantik kek kau ? *untunglah , BOYPRENG belikan . mwehehee

    Sweet tak ? k-silaa kan jelouse .

    kay , tak sangka pulak time niy boleh serius kann . hahaa

    Muka nerd 

    dah penat memekak kan ? jum balik !

    okayy . banyak lagi wey gambarnya . tapi , tak rajin pulak nak masuk kan banyak-banyak . hehee . cukup aa sekadar yang ade niy kann . okayy , thanks to you all yang terlibat . *choyy sangat . hikhikk . 
    THE END .














    Post By Your Name @ 06:45 | 2 Direction