// Forever Young
The Owner



hello . i'm Nabila Huda . i am seventeen . SMK Bukit Pasir student . born on 25 Januari . contact me at facebook okay ? just click Nabila Huda . and click here to know me more . #tqvm

  • Story
  • About
  • Sites
  • Message
    Leave Footprints Here.

    Status;Thank you Readers :)
    Mood; Oh Yeah Yeah.

    Calenders

    Berapa haribulan harini? Lupa lah. Kalau lupa tengok dekat atas okay.
    happy to January this year



    Asalammualaikum , i came back here. haa, rinduu tk? mesti rindu kn? hahaa. kayy, sorry sebab dahh lame tk update. tahu tk kenape? hmm, sebenarnya kan bielaa lupa pass blog ahh. and ni baru jea jumpa. hehee. and andd sejak dua menjak ni agak buzyy sikitlah kann. biasalahh sekolah. dengan homework yg berlambak. kadang petang pergi training, kawad lagi. hah, penat wehh . tahun ni last, so nak tknak tempuh jealaa kan. act banyk benda yg bielaa nk story ni aww ,


    25.01.2013
    whaa, tarikh ape tu? ehehh. kaykayyy . best gila dengan tarikh ni. bermakna buat bielaa. malam tu sempatlahh oncall dgn daniel jup . happylah :) pagi tu pergi sekolah dengan penuh senyuman, ecehhh . hahaa. orang first yg wish birthday aku time tu shu. time kt dewan pun duduk dengan shu jea. habis budaya Quran, shu terus tarik tangan ajk keluar dari dewan awal. bila nk pkai kasut tu, boleh pulak aku terperasan muka lily, aduhh menci ahh. bhahahaa :P watlek k. dia terus peluk aku wish. time tu tengah sebak. andd zieta dgn jiji pulak pergi kt aku. aduhh, aku tknak tgk muka diorang lahh :P hahaa. dalam pada masa yg same, iyla nabyla pun datang. diorang nyanyi kn lagu happy birthday untk aku, pheww manangis siakk aku. thanks iylaa, sbb bagi aku pinjam bahu kau untk tutup muka :* segan gilaa wehh. ade budak bagi aku present lah, aww thanks sayang :*


    pagi tu ade PJ, so kite orang terus gerak padang dengan mulut kepoh macam #MakJemah . hehee, adi nampak aku, tpi dia tk wish pun? hmm, selalunya dia yg beria story pasal tarikh 25 ni. err, k tkpe . faezi pun tk layan aku, pheww sentap wehh . *dalam hati* lantk ahh korang. time kt astaka padang, zieta excited gila nk bukak present tu, kad yg lily bgi tu zieta dah bace separuh pun. tu semua kn badget present dia jea. hahaa, tapi tkpe lahh, aku tk kisah pung :D bila dahh habis PJ, gerak naik class pulak, aduhh sabar jeala dgn bukitnya, dgn jauhnyaa . errr ! tetiba alam jalan sebelah aku, hah, dia wish lahh. aww aww . alam ckp ptg tu dia nk ajk aku kluar, dia nk belanje makan, aku ni pun beria lahh layankn. siap amik num fhone aku lagi tu .


    Otw nk pergi class BM, liew and the geng serbu aku, sbb nk tgk present yg aku bawak tuu lah, memasing nk ngepoh, cupcake yg aku dpt tu pun diorang nk rasaa. senget pikir aku bawakn hadiah dia, tpi sebaliknya takk. hahaa :D liew nyanyi lagu happy birthday dlm bahasa korea. pheww, terharu wehh ! habis class BM, turun rehat. kt kantin pulak ustaz hafiz wish, siap bergaya lagi, lagunya dahh mcm ape. hahaaa , lalu pulak si badghul sambil nyanyi. aku pandang jea dia, dia dah senyum-senyumm. tk sangka aku badghul menyanyi . heww^ kay sementara nk masuk class math pulak, Mizy Kyo and the lalu . hahaa, aku suka menganjing dgn mereka-mereka ni. afzal nyanyi separuh jea, selebihnyaa mizy yg tolong sambung. cehhh, kononnyaa sweetlah tu . hahaa, ramai yg wish time kt sekolah. ape pun thanks k thanks :*


    next, petang tu jiji ajak kluar. kononya nk SR tu tadi, tapinyaa hampeh xP dia belanje aku KFC . aku tnye mane yg lain, dia ckap zieta malas, and lily pergi bandar. aku ni pun layankann. so aku dgn dia jea kt situ . lepas makan , dia bawak aku pergi jalan yg kiri kanan nyaa hutan. err, merepek dohh minah sorang ni. bawak dahh lah slow, pastu nk kalis pulak . hahaa ! bila aku tanya nk prgi mane, dia cakap jalan-jalan makan angin. pheww, nyirap wehh ! 10minit duduk atas moto tuu, pheww, penat wehh .


    Finally, sampai jugak tempat dia nk tuju tuu. tahu tk kt mane? ehh, secret lahh. budak-budak ni memasing dahh tunggu kt situ . berdebar wehh. aku takut kena baling dgn telur jea. 5minit kemudian, lily bawakkn kek, alam main gitar sambil nyanyi lagu teman pengganti. yaAllah, terharunyaaa aku. kt situ jugak aku menangis :( aku rasa nk melalak jea, tapi rase mcm over pulakkn. hahaaa . kat situ adi cakap "sorry tk layan kau time kt sekolah. sbb dah rancang nk buat suprise" whaaa, kauu. nasib aku tk EMO taw !



    mata aku dahh merah, kalau boleh aku nk tutup jea muka aku time ni.



    watlek jea diorang. tunggu aku lap air mata dengan penuh senyuman :)




    ni kek yg diorang belikan untk aku. thankss yaww !





    kertas ni diorang bagi time lepas nyanyi. thanks alam sbb tolong bacekn untk aku . kertas ni kotor sbb dah kena kek :(


    Aku happy gilaa petang tu. even kau nk baling aku telur tapi tk kena, kau baling aku tepung, separuh kotor aku time tuu. ape pun aku hargai sangt-sangt. aku harap, kite akan jadi kawan sampai bila-bilaa . To zieta, jiji, lily, alyaa, puteri, alam, adi, faezi, camp, and lann thanks k . sorry aku balik cepat time tu, sorry sesngt !!! next time kite buat birhtday kawan yg lain pulak k .




    Thanks jugak siape yg bagi hadiah ni :* sayang korang . ILOVEYOU ! aku akan jaga sebaik mungkin :)





    Post By Your Name @ 00:14 | 0 Direction