// Forever Young
The Owner



hello . i'm Nabila Huda . i am seventeen . SMK Bukit Pasir student . born on 25 Januari . contact me at facebook okay ? just click Nabila Huda . and click here to know me more . #tqvm

  • Story
  • About
  • Sites
  • Message
    Leave Footprints Here.

    Status;Thank you Readers :)
    Mood; Oh Yeah Yeah.

    Calenders

    Berapa haribulan harini? Lupa lah. Kalau lupa tengok dekat atas okay.
    Again, birthday party !


    Assalammualaikum ......
    hey heyy, apa khabar semua? mesti sihat-sihat belaka kan? kalau macam tu bersyukurlahh :) hihi . hah btw mid-years mokbiyy dah habis, tapi-tapi just paper seni je. tu pun minggu depan, alahhh seni je pun . hahaa . lepas ni focus kat trial, lepastu SPM . huwaa seramm gitu bila cakap pasal SPM ni , hmmm . okayy ignore sattt~

    17.5.13
    weh weh *bahasa kasar sikit* tarikh apakah ini? haa if nak tahu tarikh ni salah satu birthday kawan gemokku lagi handsome dan tak comel , ehh ape aku merepek ni? lalalalaaaa ~ budak yang aku maksudkn ni nama dia ADYRULSHAM a.k.a telo :D jangan pelik pulak yeee, telo tu nama famous budak-budak sekolah, and taman bagai xD

    Sebenarnya plan #NAMAA takdelah beria sangat. sebab saat macam ni, masing-masing tengah pokai :D Tapi fikirkan kawan punya pasal, kite orang selebrate jugak taw, even tk berapa nk suprise sangt . yang real berlakon time ni GG , haa yg aku pulak jadi orang tengah semata-mata. kadang rimas pun ada, tapi ni seminggu woy kite orang berlakon bagai, mananye aku tk jadi rimas kan? hehee

    Adi ! *jeritt* Sorry yaw, aku & alyaa simbah kau air 2botol :3 tapi yang paling teruk time aku simbah kan? haa Sorry broo . aku nk baling tepung kt tempat park motor time balik sekolah, tapi bila fikir-fikir balik rasa macam over pulak sebab dah ada yg kantoi kan , puas hati budak tu agaknya ! err berambush aa weh . 

    Seriously, aku tak faham sebenarnya dengan plan yang budak ni rancang time kat sekolah . sebab ape? sebab aku nk buat tktahu jee . hee , petang aku text segala budak yang berkenaan, masing-masing dah ready buat semua ni. Yang aku tahu, aku dengan alyaa bawak lari adi dulu untuk pancing kononnya... kahkahh 5minit aku bersama alyaa comel menunggu adi . akhirnyaa adi sampai jugak kt dataran . yang buat aku ngelabah time ni sebab miji ! arghh asyik duk call tak sudah. haihh, miji ni pun satu,, nak baling tepung pun sabar lew dulu . nak OverExcited pulak dia . errr

    Next.... kononya alyaa ni ada something nk gtaw kat adi. tapi sebelum alyaa mulakan cerita , aku ajak diorang naik atas. kononya kat bawah tu public , kahkah padehal saje nk cari point kenakan dia kt atas . Budak-budak ni semua dah stay kat ats terlebih awal . otw nak naik atas pulak , aku dengar mcm ada orang gaduh , tapi aku buat mcm takde ape yg berlaku . *padehal ada tu* Sampai atas je, diorang semua terus serbu nyanyikan lagu happy birthday and gg bawakkn kek . haahhhh nak tahu tak? time tu adi memang dah benggang gilaa sbb kiteorang tipu dia . haa padan muka hang :P Tapi disebabkn #NAMAA , adi layan kn jugak. Weee^ okayy lah malas nak cerita panjang lagi, tangan dah lenguh ni . jom tengok gambar pulak . Jom jommmmmmmmm ~

    heyy yow, ni time kat atas dataran. See , gangster kan muka birthday boy . hahaa



    Weh adi ! ni kek untuk kau tawww . even tk secantik mane pun, tapi Ikhlas daripada #NAMAA


    siap sedia weh, nk kena baling tepung ni. haaa sempat lagi tu nak selamat kn phone dulu :D


    Haa itu dia, mandi tepung engko ! hahaa


    Kami .....



    ingatkan dah  habis main baling telur and tepung, tapinyaaa tak weh. banyk yg diorang nyorokkn. tengok tu si miji, tak habis-2 lagi dengan dia punya tepung . kesian abg baju BN ni, kahkahh :D


    Whoaa , comel siak ! hahaa . balik rumah dengan serba kekotaran yee *clap you hand* xD


    Macam-macam yg kiteorang buat if nk selebrate birthday someone ! Yang first sekali #NAMAA kena pandai keluarkn idea yang berbagai untuk nk buat something . Selagi #NAMAA bersama, InsyaAllah persahabatan takkan terpisah . tapi sebelum tu kann #NAMAA mesti kena pandai berlakon utnk kenakan orang . haaa , hihi

    Sebelum aku undur diri, aku nk gtaw nextweek ada birthday party lagi. hah , pening pun ada , tahu tk sebab ape? sebabnya tktaw nk buat suprise ape . InsyaAllah #NAMAA akan selebrate if takde ape halangan. harap-harap takde lah kan . tunggu jelaa nanti, Kalaulah aku rajin and free , aku akan update lagi untuk birthday Daus a.k.a kechik :)





    Post By Your Name @ 00:56 | 0 Direction